تقدیر از ۵۲ فعال قرآنی اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی شهرستان خوی

فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی از فعالین قرانی تقدیر کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، فتحی مدیرکل زندانهای استان ضمن بازدید از بخش های مختلف اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی ودیدار صمیمانه در نشست پرسش و پاسخ با زندانیان در جمع مددجویان فعال کلاس قرآن حضور یافت.

وی با برشماری برکات بهره مندی از تدبر در آیات آلهی به عنوان آئین نامه زندگی سالم اجتماعی به اثرات آموزه های معارف قران در زندگی اجتماعی و فردی انسان اشاره کرد و و در ادامه جلسه با مددجویان فعال قرآنی گفت: خداوند در مصحف شریف برای همه سوالها و درد ها جواب و نسخه الهی دارد فقط باید با آن انس گرفت و در آیات تدبر نمود

وی گفت : فرصت مغتنمی است اگر در زندان دوران حبس را به آموزش معارف دینی و کلام الله بپردازید و روز به روز از برکات آن بهره مند می گردید و این معجزه رهایی بخش قرآن است که نوید صادق آن را همه انبیاء(ع) و اوصیا الرسول(ص) و اولیاء الله به ما سفارش نمودند .

در پایان دیدار با زندانیان فعال قرآنی و با استماع عملکرد فرهنگی و تربیتی از محل مساعدت های بنیاد تعاون زندانیان استان آذربایجان غربی برای کلیه فعالین مستمر در دوره های قرآنی جایزه نقدی اهدا نمودند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha