تقدیر از خیرین و اهداء کارت‌های یک میلیون تومانی به خانواده زندانیان  ملایر

مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان شهرستان ملایر با تقدیر از خیرین و حمایت مادی از خانواده زندانیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان ملایر همزمان با تقدیر از خیرین این انجمن با حضور جمعی از خیرین و مسئولان نهادهای دولتی و خانواده های زندانیان در ملایر برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل زندانهای همدان که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت عید سعید قربان را تبریک گفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، از مردم برای حضور در پای صندوقهای انتخابات دعوت بعمل آورد.
بروجنی با بیان اینکه انجمن ها باید پویاتر شود افزود: انجمن ملایر و سایر انجمن های استان باید بگونه ای عمل کنند که 80 درصد خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن ها قرار گیرند و این موضوع باید دغدغه مدیرعامل و مددکار انجمن باشد.

وی در ادامه گفت: خیرین همیشه در صحنه، اهرم بسیار حائز اهمیت برای انجمن ها هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم و قطعا خداوند خیرین بزرگوار را آنگونه که خود دوست دارد نگاه خواهد کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر کشور در پرداخت حقوق به زندانیان اشتغال تصریح کرد: به یاری خداوند و تلاش همکاران من در زندان‌های استان همدان توانستیم رتبه اول کشوری را در خصوص پرداخت حقوق زندانیان اعزام به کار و همچنین رتبه چهارم کشوری را در زمینه اشتغال کارگاهی کسب کنیم و این مسیر همچنان باید به درخشش و تداوم خود ادامه دهد.
درپایان این مراسم از خیرین و فعالان و همیاران مردمی انجمن ملایر تقدیر بعمل آمد.

همچنین به 150 خانواده زندانی هزینه نقدی 10 میلیون ریالی پرداخت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha