انتقاد مدیرکل زندان‌های استان کردستان از پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ توسط بانک های عامل

جلسه برنامه ریزی و پیگیری اعطاء تسهیلات تبصره ۱۸ در راستای هم افزایی میان دستگاه‌های تخصصی و نهادهای حمایتی در استانداری کردستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در جلسه برنامه ریزی و پیگیری اعطاء تسهیلات تبصره ۱۸ که با حضور مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کردستان و مدیران کل دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی استان، در استانداری کردستان برگزار گردید، مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان ضمن تبریک روز عرفه و عید سعید قربان و آرزوی رهایی مردم مظلوم غزه، از نحوه تخصیص و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی جهت توسعه و ایجاد کارگاه های اشتغال زندانیان توسط کارآفرینان در استان انتقاد کرد.

محمدی گفت: علی رغم تلاش های فراوان جهت جلب حمایت کارآفرینان در حوزه اشتغال زایی زندانیان در استان توسط اداره کل زندانها و ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی و مهارت آموزی و معرفی کارآفرینان به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه بند ۲ تبصره ۱۸، متأسفانه بانک ها، همکاری و تعامل لازم را با اداره کل زندانها و کارآفرینان معرفی شده ندارد.

محمدی در ادامه ضمن ارائه آمار کارگاه های اشتغال زایی ایجاد شده در سطح استان و نحوه سرمایه گذاری کارآفرینان، خواستار تسهیل در پرداخت وام‌های کم بهره مصوبه تبصره ۱۸ شد و افزود: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت از کارآفرینان در حوزه اشتغال زایی در زندانها و تخصیص تسهیلات ویژه ضرورت دارد.

در این جلسه حسینی مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کردستان، با اشاره به اختصاص ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در کل کشور به نهادها و ارگان های حمایتی در راستای بند ۲ تبصره ۱۸ گفت: سهم استان کردستان از این اعتبار ، ۱۲۹۰ میلیارد تومان است که در راستای ایجاد اشتغال بین دستگاه ها و نهادهای حمایتی تقسیم خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha