اشتغال بکار ۵۰ زندانی رای باز در شرکت بسته‌بندی

با هدف کمک به معیشت خانواده‌های زندانیان، انجمن حمایت مرکز با انعقاد قرارداد، برای ۵۰ زندانی رای باز ایجاد شغل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز به همراه شمس مدیر زندان نیمه‌باز فشافویه با حضور در شرکت بسته‌بندی ادویه و حبوبات، قرارداد بکارگیری ۵۰ زندانی را به امضا رساند.

منوچهر رحمانی گفت: یکی از اهداف انجمن حمایت، تامین معیشت خانواده‌ها و فراهم سازی بستر اشتغال برای زندانیان است.

مدیرعامل انجمن حمایت مرکز گفت: اشتغال زندانیان برای آن‌ها اگرچه درآمد حداقلی دارد اما به نوعی نگاهی حمایتی برای خانواده‌های زندانیان محسوب می شود.

رحمانی از استقبال کارآفرینان برای همکاری با انجمن در زمینه ایجاد اشتغال زندانیان گفت: با توجه به اینکه نیروی کار زندانی با شرایط فوق العاده برای کارآفرینان و همچنین شرایط کار در کارخانجات در بیرون از زندان برای زندانیان فراهم است، لذا استقبال خوبی هم در این زمینه صورت گرفته و در این راستا تفاهم نامه‌ای هم با شرکتی که کار بسته بندی حبوبات و ادویه جات را انجام می دهد برای بکارگیری ۵۰ نفر از زندانیان امضا شد.

گفتنی است با حمایت کارآفرینان بیش از ۲هزار زندانی در کارگاه‌های تولیدی استان و شهرستان‌های تهران مشغول بکارند و در قبال کار، حقوق دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha