اولین جلسه کارگروه کاهش رفتارهای آسیب رسان زندان‌های زنجان برگزار شد

اولین جلسه کارگروه کاهش رفتارهای آسیب رسان زندان‌های زنجان به ریاست مدیر کل زندان‌ها و با حضور کلیه اعضاءدر سالن جلسات زندان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با تبریک عید سعید قربان و عید بزرگ امامت و ولایت گفت: با توجه به همزمانی هفته قوه قضاییه با عید سعید غدیر خم ،تمامی مراکز اصلاحی و تربیتی با برنامه‌ریزی منسجم و منظم نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این عید بزرگ شیعیان اقدام و مستندسازی برنامه‌ها و اطلاع رسانی حداکثری در اولویت قرار گیرد.
بنیادی در جلسه کاهش رفتارهای آسیب رسان زندان‌های زنجان افزود: موضوع غربالگری و سلامت روان زندانیان مقطعی نبوده و به جهت مشکلات روحی و روانی گروه هدف به صورت مستمر باید در داخل زندان‌ها پیگیری شود.
بنیادی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف از برنامه‌های سلامت روان در داخل زندان‌ها تبدیل تهدیدها و آسیب‌های روانی زندانیان به فرصت زندگی دوباره بوده که بحمدا.. با تلاش‌های صورت گرفته این موضوع به خوبی در زندان‌های استان در جریان است.
بهره‌بندی از ظرفیت سرای آرامش ،توجه به آسیب‌های روانی سربازان وظیفه و تقویت باورهای دینی زندانیان از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان‌های زنجان در این جلسه بود.
لازم به توضیح است در این جلسه اعضای حاضر نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص تحقق حداکثری برنامه های کارگروه کاهش رفتارهای آسیب رسان بیان نمودند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha