کمیته مبارزه با عرضه مواد مخدر استان در زندان یاسوج تشکیل جلسه داد

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت کمیته مبارزه با عرضه مواد به ریاست فرماندهی انتظامی استان و با حضور اعضای شورا در زندان مرکزی یاسوج برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، در این نشست بررسی مصوبات جلسات قبل، ارائه گزارش عملکرد دستگاها در خصوص وظایف محوله در مبارزه با عرضه مواد مخدر، همچنین تشریح و بررسی اقدامات پیشگیرانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در این نشست ضمن قدر دانی از حضور سردار مصطفایی فرماندهی انتظامی استان و اعضاء کمیته عنوان داشت: هر چند اهتمام و دغدغه مسؤلین و شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در راستای کنترل و کاهش عرضه این مواد افیونی و خانمانسوز است ولی سازمان زندان ها نیز به عنوان مجاهدانی خاموش در این راستا و برای جلوگیری از مواد به داخل زندان ها متحمل زحمات زیادی شده که نتایج خوب و مثبتی نیز در این مسیر بدست آورده است.

وی گفت: زندانیان زیادی در در هنگام ورود به زندان ها متأسفانه آلوده به مواد مخدر بوده که با برنامه ریزی مدون فرهنگی، آموزشی ، مهارت آموزی و اشتغال پایدار و همچنین درمان های نگهدارنده تا حدودی زیادی پاک شده و بازسازگاری اجتماعی شده اند.

سردار مصطفایی فرماندهی انتظامی استان نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی و اقدامات پیشگیرانه و مؤثر زندان های استان برای عرضه مواد مخدر و همچنین برنامه ها و فعالیتهای نگهدارنده عنوان داشت: انصافاً زندان ها بواسطه شرایط خاص دارای مشکلات فراوانی برای مبارزه و کشف مواد مخدر هستند که با کمترین امکانات و تجهیزات به روز در این راه موفق بوده اند.

انتهای خبر/

کمیته مبارزه با عرضه مواد مخدر استان در زندان یاسوج تشکیل جلسه داد

کمیته مبارزه با عرضه مواد مخدر استان در زندان یاسوج تشکیل جلسه داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha