بازدید رئیس‌کل دادگستری قزوین از کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی استان

رئیس کل دادگستری به همراه دادستان عمومی و انقلاب قزوین و مدیر کل زندان‌های استان از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی، بازدید و با زندانیان شاغل دیدار و گفتگو کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری قزوین از کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: اشتغال یکی از بهترین روشها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است. همه تلاشمان باید بر این امر معطوف باشد؛ تا زندانی در زمان تحمل کیفر حرفه و شغلی را فراگیرد. در غیر اینصورت اگر زندانی بدون هیچ آموزش و تغییری به جامعه بازگردد؛ آسیب بیشتری برای او و خانواده متحمل است.

بازدید رئیس کل دادگستری قزوین از کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه زندانی باید با کسب مهارت و حرفه آموزی توانمند شود تا پس از آزادی در جامعه کسب درآمد نماید؛ افزود: ایجاد و توسعه کارگاه‌های اشتغالزایی در زندان ضروری است. زیرا در این صورت هم زندانی برای بازگشت به جامعه توانمند می‌شود و هم از نیروی انسانی که در زندان‌به سر می‌برد و برای نگهداری آن‌ها هزینه‌های سنگین می‌شود، می‌توان در راستای تولید داخلی بهره برد و این موضوع در تحقق شعار سال نیز موثر است.

بازدید رئیس کل دادگستری قزوین از کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی

این مقام ارشد قضایی در پایان از همه کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی بازدید و با زندانیان شاغل گفتگو و برای رفع مشکلات قضایی آنها دستورات لازم را صادر نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha