تجدید میثاق کارکنان و سربازان زندان‌های اصفهان با آرمان‌های شهدا به مناسبت هفته قوه قضائیه

در آستانه هفته قوه قضائیه جمعی از کارکنان و سربازان اداره کل زندانهای استان با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های آن امام عظیم الشان و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، صبح امروز پنجشنبه 31 خرداد ماه در اولین روز از هفته قوه قضائیه ، مدیرکل زندانهای استان به همراه کارکنان این مجموعه و سربازان یگان حفاظت زندانها با حضور در گلستان شهدا با غبار روبی و گلباران مزار شهدا ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب ، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند .

مدیرکل زندانهای این استان در حاشیه این برنامه معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مقاومت و شهدای سلامت، گفت: آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده، جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.

علیرضا بابایی احترام به مقام شهدا را امری واجب دانست و اظهار کرد: شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ما واجب است تا همیشه با توجه به بینش انقلابی شهدا، از آنها درس بگیریم.

شایان ذکر است از یکم تا هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

انتهای خبر ./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha