«که شهیدان که‌اند این همه خونین‌کفنان؟»

مراسم باشکوه تجدید میثاق مدیران و کارکنان ادارات کل زندان های استان آذربایجان غربی با آرمان های شهدا در سومین روز بزرگداشت هفته قوه قضائیه صبح روز پنج شنبه در باغ رضوان ارومیه با قرائت زیارت عاشورا ، عطر افشانی ، غبار روبی مزار شهدا و ختم فاتحه به روان شهیدان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ،گلزار شهدای ارومیه میعادگاه عاشقان مکتب حسینی دستگاه قضایی استان برای زمزمه زیارت پرفیض عاشورا شد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت ادامه دهنده طریق شهدا در سنگر عدالت هستیم.

عتباتی ادامه داد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به خلق ا... در جهت ایجاد امنیت و آرامش را به ما عطاء نموده و امروز بار دیگر در جوار شهداء که برای امنیت و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب با لبیک به فرمان پیر جماران جانانه جنگیدند و خون پاک خود را فدا نمودند ولی حتی یک وجب از خاک را نداند میثاق می بندیم که ما هم تا آخرین قطره خون خود در سنگر احقاق حق، پاسدار عدالت و صیانت از آرمان‌هایی باشیم که آنها برترین هستی خود را برای حفاظت از آنها فدا کردند و برای خدمت به مردم و ارتقاء امنیت استان و کشور تلاش کنیم و برنامه ریزی کنیم که ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

این مراسم پرفیض با حضور مدیرکل زندانهای استان ، جمعی از مسئولین ستادی و کارکنان اداره کل زندانها و مراکز تامین یو تربیتی ارومیه به صورت پرشور برگزار شد

در این مراسم ضمن قرائت زیارت عاشورا ، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم مدیحه سرایی نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha