اجرای طرح «عید تا عید» برای کمک به خانواده نیازمند زندانیان گلستانی

مدیرکل زندان‌های استان گلستان از اجرای طرح ویژه عید قربان تا عید غدیر در آستانه هفته قوه قضائیه، برای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، مدیرکل زندان‌های استان گفت: در آستانه هفته قوه قضائیه و به مناسبت فرخنده اعیاد قربان و غدیر در ادامه سرکشی های مستمر از خانواده های کم برخوردار زندانیان در قالب طرح عید تا عید از ۴۰ خانواده نیازمند بازدید و مشکلات آنان بررسی و پیگیری شد.

غلامرضا سرلک ادامه داد: همچنین در این طرح به مناسبت عید قربان با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و خیرین تعداد ۲۰۰ قطعه مرغ و تعداد ۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین خانواده های کم برخوردار و معسر زندانیان زندان گرگان توزیع شده است.

وی افزود: در آستانه عید غدیر نیز به همت رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرگان به هریک از خانواده ها بسته های معیشتی، کارت هدیه به مبلغ ۱۵ میلیون ریال و یک بسته شیرینی اهدا شد.

مدیرکل زندان‌های گلستان خاطر نشان کرد:حدود ۸۰۰ خانواده نیازمند ساکن ۷ شهرستان و ۶ شهر استان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان گرگان هستند که با کمک های خیرین و نیکوکاران آسیب های اجتماعی ناشی از فقدان سرپرست خانوار مرتفع می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha