دیدار اعضای شورای قضایی زنجان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان

همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت قوه قضاییه ،مدیر کل زندان‌های زنجان به همراه اعضای شورای عالی قضایی استان با امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان،در این دیدار آیت ا.. خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت ا.. دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان ،برنامه‌های دستگاه قضایی استان را در رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه تحقق حقوق و مطالبات قضایی آنان را مطلوب ارزیابی نموده و اقدامات اداره کل زندان‌های زنجان را در توسعه اشتغال و مهارت آموزی زندانیان و تلاش برای توانمندسازی خانواده زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از این موضوع را شایسته تقدیر دانستند.
لازم به توضیح است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین فرجی بر حق رئیس کل دادگستری استان نیز گزارش کاملی از اقدامات دستگاه قضایی استان را در حوزه‌های مختلف ارائه و برنامه‌های زندان‌های استان را در حمایت از خانواده زندانیان و همچنین توسعه اشتغال زندانیان و درآمدزایی در زمان تحمل حبس را به عنوان یکی از شاخص‌ترین دستاوردهای دستگاه قضایی قلمداد نمودند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha