حضور مدیرکل زندان‌های استان کردستان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان

سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان به ریاست استاندار کردستان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در سومین جلسه شورای برنامه ریزی استان که به ریاست استاندار کردستان و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرکل زندانهای استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار گردید، اهداف، سیاست ها و برنامه های توسعه استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان کردستان در این جلسه گفت: با توجه به رشد فعالیت ها و برنامه های عمرانی و فرهنگی اداره کل زندانها در سال جدید و جذب اعتبارات مناسب از سازمان، پیشرفت خوبی در اجرای پروژه ها به دست آمده است .

در این جلسه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان گفت: در زمینه اختصاص و هزینه کرد اعتبارات هزینه ای نیازمند مدیریت بهینه بر هزینه ها و افزایش بهره وری هستیم که با تحقق این مهم رضایتمندی در بین کارکنان هم افزایش می یابد.

استاندار کردستان تاکید کرد؛ تکمیل راه آهن سنندج به باشماق مطالبه مردم کردستان از دولت آینده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ضمن بررسی آمار و اعتبارات هزینه ای استان به نسبت سال قبل، گفت: کردستان در میزان رشد اعتبارات هزینه ای رتبه سوم کشور را دارد.

بیگلری نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان در جذب اعتبارات کشوری، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی به اعتبارات استانی اکتفا نکنند و به جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی خود، پیگیر جذب اعتبارات از مرکز باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha