دومین نشست استانی دبیران کمیته بانوان زندان‌های خراسان رضوی برگزار شد

دومین نشست دبیران کمیته بانوان زندان های خراسان رضوی با حضور سلطان پور رئیس اداره تربیت بدنی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به میزبانی زندان شهرستان نیشابور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، همزمان با شروع هفته قوه قضائیه و در حاشیه المپیاد ورزشی کارکنان زن زندانهای استان، دومین نشست تخصصی دبیران کمیته بانوان زندان های استان با حضور سلطان پور رئیس اداره تربیت بدنی سازمان زندان‌های کشور و کیانی معاون سلامت اصلاح و تربیت ستاد اداره کل به میزبانی زندان شهرستان نیشابور برگزار شد.

در ابتدا این نشست تخصصی، دبیران کمیته بانوان زندان‌های استان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات کارکنان زن در حوزه های زندانبانی و برنامه های فرهنگی و ورزشی پرداختند.

در ادامه این نشست دکتر سلطان پور، با اشاره به نقش مهم و کلیدی ورزش و تربیت بدنی در مراکز تأمینی و تربیتی در ایجاد نشاط و شادابی و کاهش آسیب های حین تحمل حبس، بر توسعه برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان زن و همچنین زندانیان مبتنی اهداف اصلاحی و دستورالعمل های سازمانی تاکید کرد.

کیانی معاون سلامت اصلاح و تربیت زندانهای استان نیز ضمن قدردانی از شرکت کنندگان و کادر اجرایی المپیاد ورزشی کارکنان زن ، نسبت به استمرار جلسات تخصصی در حوزه بانوان شاغل در زندان ها و رسیدگی به مشکلات و چالش های حوزه بانوان و همچنین ارتقا سطح برنامه های فرهنگی و تربیتی تاکید کرد.

در حاشیه این نشست تخصصی از دبیران فعال در حوزه بانوان نیز تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha