برپایی میز خدمت زندان‌های استان کردستان در میعادگاه نماز جمعه

همزمان با حضور مدیرکل و کارکنان زندانهای استان کردستان در نماز جمعه، به مناسبت هفته قوه قضائیه، میز خدمت زندانهای استان برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در دومین روز از هفته قوه قضائیه مدیرکل و کارکنان اداره کل و زندانهای تابعه استان کردستان ، ضمن حضور پرشور در نماز عبادی سیاسی جمعه، با برپایی میز خدمت ، پاسخگوی مطالبات مردم بودند .

زندانهای استان کردستان همسو با دستگاه های تابعه قوه قضائیه استان و سازمان زندانهای کشور در راستای گفتگوی مستقیم و بی واسطه با شهروندان و پیگیری مشکلات و دغدغه های آنان، نسبت به برپایی میز خدمت در مسجد جامع سنندج و همچنین میز خدمت زندانهای تابعه در محل های برپایی نماز جمعه در شهرستانها با حضور مسئولین، اقدام کرد و پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم بود.

شایان ذکر است در میز خدمت مسجد جامع سنندج، مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان به همراه معاونین و همچنین مسئولین ستاد دیه استان، مرکز مراقبت الکترونیک ، مرکز مراقبت بعد از خروج، انجمن حمایت زندانیان و تعدادی از قضات حضور داشته و پاسخگوی مردم بودند.

همچنین در میز خدمت شهرستانهای استان در مصلی‌های نماز جمعه، روسای زندانها و مسئولین انجمن حمایت زندانیان به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کردند.

برگزاری نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی زندانیان نیز از دیگر برنامه های اداره کل زندانها در مسجد جامع سنندج بود که با استقبال چشمگیر مردم نمازگزار همراه بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha