حضور مدیرکل و کارکنان زندانهای استان کردستان در نماز جمعه

در دومین روز از هفته قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل و کارکنان زندانهای استان کردستان در نماز جمعه شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان: در دومین روز از هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری، معاونین، اعضای شورای قصایی استان، مدیرکل و کارکنان اداره کل زندانهای استان کردستان و زندانهای تابعه، ضمن حضور پرشور در نماز عبادی سیاسی جمعه، آغاز هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند.

رئیس کل دادگستری استان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه سنندج ضمن تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، به دستاوردها و خدمات حوزه قضایی استان اشاره کرد و گفت: مراجعه مردم به قوه قضائیه به نسبت سال قبل ۳ درصد کاهش داشته و در مقابل حمایت های ستاد دیه نیز ۱۵۰ درصد افزایش داشته که نشان دهنده پیشرفت و عملکرد مثبت در این حوزه است.

امام‌جمعه سنندج نیز در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از دستگاه قضا به عنوان دلسوز و مامن مظلومان نام برد و از تلاشهای مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان در حمایت از خانواده‌های زندانیان و اقدامات مناسب در حوزه زندانها تقدیر کرد.

ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج گفت: مدیرکل زندانهای استان کردستان که اینجا تشریف دارند ، ما می‌دانیم و ارباب رجوع بهمون خبر می‌دهند که این بزرگوار چقدر دلسوزانه به خانواده زندانیان کمک مادی و معنوی می‌کند و می‌دانیم که در تمام زندانهای استان کلاس قرآن و نماز جماعت همیشه دایر و پابرجاست ، به خدا این دین است ، این خدمت است، این ارزش است، خدای متعال جزای خیر این بزرگوار را بدهد.

شایان ذکر است در تمامی شهرستانهای استان ، رؤسا و کارکنان زندانها و مسئولین قصایی شهرستان با حضور در نماز جمعه هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha