هدایای متفاوت دادستان همدان برای خانواده‌های زندانیان

سرکشی از خانواده زندانیان، تامین مایحتاج ضروری و رفع مشکلات قضایی این افراد و حمایت از سایر اعضای خانواده در زمان حبس سرپرست خانواده از جمله اقدامات انجمن حمایت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی خانواده زندانیان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه در کنار رسیدگی به امور زندانیان و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، قضایی و بهداشتی و درمانی برای این افراد، سرکشی و توجه به مشکلات خانواده های آنان نیز در دستور دستگاه قضایی و ادارات کل زندانها قرار دارد.

هدایای متفاوت دادستان همدان برای خانواده های زندانیان

در این راستا در بازدید روز گذشته که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و پاسداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد عباس نجفی دادستان مرکز همدان به همراه حمزه بروجنی مدیرکل زندانهای استان و عبدالملکی مدیرعامل انجمن حمایت خانواده زندانیان با حضور در منزل سه تن از زندانیان نیازمند ضمن رسیدگی به مشکلات قضایی و شخصی آنها به هرخانواده بر حسب نیاز کمک های مالی نقدی و غیرنقدی اهدا کردند.

هدایای متفاوت دادستان همدان برای خانواده های زندانیان

بسته های معیشتی 1.5میلیون تومانی به همراه کارت هدیه یک میلیون تومانی برای هر خانواده، پرداخت هزینه تعمیر 6 میلیون تومانی، اهداء یک دستگاه تلویزیون و پرداخت هزینه های درمانی و فیزیوتراپی برای فرزند یکی از خانواده ها بخشی از خدمات انجمن حمایت زندانیان در بازدید از این خانواده ها بود.

هدایای متفاوت دادستان همدان برای خانواده های زندانیان

همچنین در جریان این بازدید برای فرزندان هر سه خانواه اسباب بازی های خریداری شد که به مناسبت هفته قوه قضائیه به آنها اهدا گردید.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha