تحمل سختی‌های اصلاح و تربیت انسان‌های به‌خطا رفته، توشه محکم برای آخرت شما خواهد بود

مدیر کل زندان‌ها زنجان با همراهی جمعی از کارکنان اداره کل و زندان‌های استان با حضور در دفتر عالم گرانقدر آیت ا.. سید محمد حسینی زنجانی با ایشان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار که به مناسبت ایام فرخنده و با سعادت ذی‌الحجه به ویژه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و سالروز میلاد با سعادت امام هادی(ع) صورت گرفت، آیت ا..سید محمد حسینی زنجانی با تبریک عید سعید غدیر خم و قدردانی از حضور کارکنان زندان‌های زنجان گفت: اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته در زندان‌های استان همان شاخص‌هایی است که از زندان در حکومت اسلامی انتظار می‌رود.
آیت ا.. سید محمد حسینی زنجانی در ادامه به سختی‌ها و دشواری‌های کار اصلاح و تربیت زندانیان اشاره و بیان کرد: به جهت نوع شغل زندانبانی، همواره به دنبال تزکیه نفس خود باشید و از انجام این کار خیر و پر برکت خسته نشوید چرا که تحمل این سختی و خستگی‌ها توشه بسیار محکم برای آخرت شما خواهد بود.

تحمل سختی های اصلاح و تربیت انسان های به خطا رفته توشه محکم برای آخرت خواهد بود
حسینی زنجانی اظهار کرد: همانگونه که در زیارت عاشورا از خدا می خواهیم که زندگی مان را شبیه زندگی اهل بیت(ع)کند، ضمن تلاش‌های شخصی در رسیدن به مسائل اعتقادی،موظفیم تا افراد ضعیف جامعه را در رسیدن به پایه‌های اعتقادی و احکام دینی یاری کنیم.
لازم به توضیح است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن تبریک اعیاد ذی‌الحجه به ویژه عید سعید غدیر خم و میلاد با سعادت امام هادی (ع)و با قدردانی از فرصت به دست آمده، گزارش کامل از برنامه‌های اشتغال ،حرفه آموزی، فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی ،نمازهای جماعت، برنامه‌های قرآنی و کلاس‌های احکام و عقیدتی در داخل زندان‌هارا ارائه و فرمایشات و توصیه‌های عالمانه آیت ا.. سید محمد حسینی زنجانی را برای کارکنان زندان‌های استان که در شرایط سخت و دشوار در حال فعالیت و اصلاح و تربیت و باز سازگاری انسان‌های به خطا رفته هستند را خواستار شدند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha