برپایی اردوی جهادی بسیج حقوقدانان در زندان‌های اردبیل

همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان بسیج حقوقدانان دادگستری اردبیل، تیم‌های مشاوره‌ای و حقوقی با هدف ارائه خدمات رایگان به مددجویان در زندان‌های این استان مستقر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در دومین روز از هفته قوه قضائیه و به دنبال تحقق مفاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان بسیج حقوقدانان دادگستری، تیم‌های معاضدت قضایی در حوزه‌های مشاوره حقوقی و مددکاری ضمن حضور در زندان‌های اردبیل با گروه‌های هدف دیدار نموده و راهنمایی های لازم را ارائه دادند.

برپایی اردوی جهادی بسیج حقوقدانان در زندان‌های اردبیل

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان، ضمن قدردانی از بانیان این حرکت جهادی، هدف اصلی حضور وکلای معاضدتی را آگاهسازی مددجویان نسبت به تکالیف و حقوق خود و ارائه راهکارهای مناسب قانونی برای حل و فصل مشکلات پرونده قضایی زندانیان دانست.

وی اظهار امیدواری کرد این حرکت جهادی تا آخرین روز هفته قوه قضائیه تداوم داشته و تمامی زندانیان واجدشرایط بتوانند از این مشاوره‌های رایگان بهره‌مند شوند.

برپایی اردوی جهادی بسیج حقوقدانان در زندان‌های اردبیل

گفتنی است در اولین روز حضور گروه معاضدت قضایی در زندان مرکزی، اندرزگاه نسوان، کانون اصلاح و تربیت و بازداشتگاه اردبیل تعداد 284 نفر از مددجویان توانستند با وکلا و مشاورین دیدار و از راهنمایی‌های آنان استفاده کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha