دیدار فرمانده انتظامی کردستان و مدیرکل زندان‌های استان به مناسبت هفته قوه قضائیه

در سومین روز هفته قوه قضائیه، فرمانده انتظامی استان کردستان با مدیرکل زندانهای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، به مناسبت هفته قوه قضاییه و در سومین روز گرامیداشت هفته قوه قضائیه، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان با مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان دیدار و با اهدای لوح سپاس از تلاشهای ارزشمند مدیرکل زندانهای استان تقدیر و تشکر کرد.

محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان در این دیدار با اشاره به خدمات و زحمات گمنامانه پلیس در کشور و به طور خاص در استان کردستان اظهار کرد: بیشترین تعامل اداره زندانها میان دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف با فراجا است که همین موضوع نشان از اهمیت کار پلیس در حوزه تأمین امنیت شهروندان دارد.

مجتبی محمدی فعالیت اداره زندانها و پلیس را مکمل یکدیگر در جهت تأمین امنیت و آرامش شهروندان دانست و گفت: حضور فراجا در همه حوزه‌ها به صورت میدانی، تمام وقت و در جهت خدمت به مردم است و همین امر مهمترین شاخصه پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

مدیر کل زندانهای استان کردستان در ادامه ارتباط خوب و امنیت‌آفرین اداره زندانها و پلیس در حوزه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و در عین حال بر ضرورت استمرار و تقویت این ارتباط تأکید کرد.

سردار آزادی، فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، از تعامل بین اداره زندانها و مجموعه پلیس در استان کردستان به منظور حفظ و تامین امنیت شهروندان در ابعاد مختلف ابراز خرسندی کرد.

سردار آزادی گفت: اداره زندانهای استان کردستان به رغم کمبودها و مشکلات مختلف، تحول و رویکرد قابل توجهی را در حوزه‌های مختلف با جدیت پیش گرفته که این تحول و رویکرد نتیجه زحمات شبانه روزی کارکنان اداره زندانها بوده و قابل تقدیر است.

در پایان این دیدار سردار آزادی فرمانده انتظامی استان با اهدای لوح سپاس از زحمات مدیر کل زندانهای استان کردستان تجلیل به عمل آورد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha