دیدار مدیرکل زندان‌ها و شورای قضایی کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

مدیر کل زندان ها به همراه اعضای شورای قضایی استان کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، همزمان با نکوداشت هفته قوه قضائیه شورای قضایی استان در دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاههای وابسته از توصیه ها و رهنمود های این مقام روحانی بهره مند شدند.

آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در این دیداربا تبریک ایام بزرگداشت هفته قوه قضائیه و همچنین تقدیر از زحمات و تلاش همه جانبه دستندرکاران دستگاههای وابسته، قوه قضائیه را از ستون ها و پایه های نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت: اگر دستگاه قوه قضائیه که ستون محکم کشور است بلرزد و یا سست گردد قطعاً پایه های نظام سست خواهد شد، لذا در تحکیم و ارتقاء قدرت این رکن نظام اهتمام جدی داشته باشید.

فاتحی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان نیزپیش از سخنان نماینده ولی فقیه گزارشی از عملکرد دستگاههای وابسته به قوه قضائیه در استان را تشریح کرد.

انتهای خبر/

دیدار مدیر کل زندان ها و اعضای شورای قضایی استان کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار مدیر کل زندان ها و اعضای شورای قضایی استان کهگیلویه وبویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha