نشست خبری مدیرکل زندان‌های زنجان ویژه هفته قوه قضائیه

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد خاطره شهید آیت ا..دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان، مدیر کل زندان‌های زنجان طی نشست خبری عملکرد زندان‌های استان را در یک سال گذشته تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این برنامه که با حضور بیش از ۲۰ نفر از خبرگزاران نشریات و خبرگزاری‌های محلی و استانی انجام شد ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تبریک عید سعید غدیر خم گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایمطبوعات و رسانه‌ها در عصر کنونی می‌بایست ترویج فرهنگ غدیر در جامعه باشد چرا که در غیر این صورت غدیر در گذر زمان دچار فراموشی خواهد شد. مدیرکل زندان‌های زنجان در ادامه گزارش کاملی از مهم‌ترین اقدامات زندان‌های استان در حوزه‌های مختلف زندانبانی از جمله اشتغال، حرف آموزی، برنامه‌های فرهنگی تربیتی ،بهداشت درمان، خدمات اجتماعی و انجمن‌های حمایت را ارائه و عملکرد زندان‌های استان را در برخی از شاخص‌های اعلامی از سوی سازمان مطلوب قلمداد نمود.
لازم به توضیح هست در این نشست خبری ،خبرگزاران حاضر در جلسه به بیان سوالات خود پرداخته و مدیر کل زندان‌های زنجان نیز در حوزه مسئولیتی خود پاسخگو شدند.

نشست خبری مدیر کل زندان‌های زنجان
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha