دیدار چهره به چهره رئیس‌کل دادگستری و قضات لرستان با زندانیان در هفته قوه قضائیه

رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه دادستان مرکز استان و ۱۰۵ نفر از قضات و شورای معاونین دادگستری استان از زندان مرکزی خرم‌آباد بازدید و با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند و همچنین از کارگاه های اشتغال زندانیان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، صبح روز یکشنبه سوم تیر ۱۴۰۳ به مناسبت هفته قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه ۱۰۵ نفر از قضات و شورای معاونین دادگستری استان لرستان در زندان مرکزی خرم‌آباد حضور یافتند.

رئیس کل دادگستری استان با حضور در کارگاه‌های اشتغال زندان مرکزی خرم‌آباد، از قسمت‌های مختلف اشتغال زندانیان بازدید کرد و ضمن ترغیب و تشویق زندانیان به توجه ویژه به حرفه آموزی و اشتغال، گفت: اشتغال و حرفه آموزی در زندان، از اولویت‌های دستگاه قضا است که محاسن فراوانی را برای زندانیان و خانواده‌های آنان نیز در پی داشته است.

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری و قضات استان لرستان با مددجویان

حجت الإسلام شهواری به همراه دادستان مرکز استان، جمعی از معاونین و قضات دادگستری و مدیر کل زندانهای استان لرستان با زندانیان زندان مرکزی خرم‌آباد نیز دیدار چهره به چهره داشتند و پس از استماع مسائل و مشکلات قضایی این زندانیان، در خصوص رفع این موارد از سوی رئیس کل دادگستری استان دستوراتی صادر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha