حضور مدیرکل در منزل بازنشستگان زندان‌های همدان به مناسبت هفته قوه قضائیه

به مناسبت هفته قوه قضاییه مدیرکل و جمعی از کارکنان زندان‌های استان همدان با حضور در منزل دو نفر از بازنشستگان این مرکز از زحمات و خدمات‌شان در طول دوران خدمت تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، با برنامه ریزی کانون بازنشستگان اداره کل در سومین روز از هفته قوه قضائیه بازدید و قدردانی از زحمات دو همکار بازنشسته انجام شد.

بروجنی مدیرکل زندان‌های استان همدان در این باره گفت: بازنشستگان سرمایه های معنوی مجموعه ما هستند. لازم میدانم افرادی را که بعد از سالها خدمت در عرصه اصلاح و تربیت به مقام بازنشستگی رسیده اند با احترام و تکریم از زحمات خالصانه و خاضعانه آنان قدردانی نمایم.

بروجنی افزود: دیدار با همکاران بازنشسته و با خبر بودن از احوال آنها وظیفه دینی و اخلاقی ماست. یکی از وظایف هر دستگاه یا سازمان سرکشی از دوستان و همکاران قدیمی است، حضور ما در کنار آنها خاطرات و توانمندی‌های آنان را یادآوری می‌کند و باعث شادی و تقویت روحیه این افراد می‌شود.

در سومین روز از هفته قوه قضائیه به پاس گرامیداشت خدمات بازنشستگان، مدیرکل زندان‌های استان همدان با همراهی جمعی از کارکنان به دیدار دو خانواده بازنشسته رفتند و ضمن تبریک دهه ولایت و امامت با اهداء هدایایی ارزشمند از آنها قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha