گره‌گشایی از مشکلات خانواده زندانیان نیازمند در سرکشی میدانی مدیران‌کل زندان‌های گلستان

همزمان با هفته قوه قضائیه ، مدیرکل زندان‌های استان گلستان با خانواده نیازمند زندانیان دیدار و به مشکلات ودرخواست های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، همزمان با هفته قوه قضائیه در راستای اولویت های سازمان زندانها جهت حفظ و تحکیم بنیان خانواده های نیازمند زندانیان و با هدف اقدامات پیشگیرانه، مدیرکل و مسئولان زندان‌های استان از خانواده های زندانیان بازدید میدانی داشته و مسائل و مشکلات آنان را بررسی و پیگیری کردند.

مدیرکل زندان‌های گلستان با بیان اینکه در این بازدیدها ضمن اهدای لوازم ضروری مانند بسته های معیشتی، لوازم ضروری منزل ، کارت هدیه نقدی و البسه به این خانواده ها، نیازهای اساسی آنان هم بررسی و پیگیری می شود.

غلامرضا سرلک افزود: نیاز های درمانی، معیشتی ، مسکن، تحصیل و... خانواده ها بررسی و جهت رفع آن از طریق نهادهای حمایتی و خیرین نسبت به مرتفع ساختن آن اقدامات لازم و عاجل صورت می‌پذیرد.

وی همچنین گفت: ظرفیت اعضای خانواده ها جهت ایجاد اشتغال برای آنان سنجیده و با هدایت به سمت حرفه آموزی و اعطای تسهیلات، نسبت به توانمندسازی این قشر آسیب پذیر اقدام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha