تجلیل از کارکنان ایثارگر و نمونه اداره‌کل زندان‌های کردستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

همزمان با هفته قوه قضائیه در مراسمی از کارکنان ایثارگر و نمونه دادگستری و اداره کل زندانهای استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قضات و کارمندان نمونه قوه قضائیه استان کردستان در دادگستری کل استان برگزار گردید.

در این مراسم حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در سخنانی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و عید غدیر خم و گرامیداشت چهلم رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت، با اشاره به احادیث نبوی به تبیین شخصیت والای حضرت علی (ع) بر اساس کتب و روایت اهل تسنن و اهل تشیع پرداخت و گفت: گرامیداشت عید غدیرخم گرامیداشت وحدت مسلمین است و در روایات خلفای راشدین به اهمیت شخصیت و جایگاه حضرت علی (ع) بسیار اشاره شده است .

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در جمع مسئولان قوه قضائیه، بر اهمیت اجرایی شدن منویات معظم له تاکید کرد و به تشریح عملکرد دستگاه قضا در استان پرداخت و گفت: ارتقاء حدود 20 پله ای رتبه دادگستری کل استان در سال گذشته در سطح کشور مرهون تلاش و خدمات جهادی تمامی کارکنان سیستم قضایی استان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرموده اند؛ کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و تبلور این سخن گرانبها در سیستم قضایی استان نمود واقعی دارد .

رئیس کل دادگستری استان در پایان به لزوم حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: حضور گسترده در پای صندوق های رأی اثبات چندین باره ی حمایت ملت ایران از اتقلاب و نظام اسلامی است.

در خاتمه مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران ، قضات و کارکنان نمونه دادگستری ، اداره کل زندانهای استان و سایر مجموعه‌های قوه قضائیه در استان ، تجلیل به عمل آمد.

در آیین تجلیل از کارمندان ایثارگر و نمونه استان از هفت نفر از کارمندان نمونه و ایثارگر اداره کل زندانهای استان کردستان نیز تجلیل به عمل آمد.

محمد خسروی، محمد قبادی، فواد عزتی، غفار صلواتی، محمد کاکاخانی، رئوف معروفی فر و رمضان مرادی چقامارنی، کارکنان ایثارگر و نمونه اداره کل زندانهای استان بودند که در این مراسم مورد تقدیر واقع شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha