نشست تعاملی رئیس کانون اصلاح وتربیت و رئیس اداره بهزیستی بوشهر

نشست تعاملی با حضور غلامرضا حیدری رئیس کانون اصلاح و تربیت استان با صدیقه بهشتی پور مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در این نشست صدیقه بهشتی پور مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه بر تقویت و همکاری فی ما بین دو دستگاه در راستای پیشگیری و کنترل آسیبهای اجتماعی در بین خانواده ها تاکید کرد.

نشست تعاملی رئیس کانون اصلاح وتربیت استان با رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوشهر

غلامرضا حیدری رئیس کانون اصلاح و تربیت استان ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت و کارکنان بهزیستی در ارائه خدمت به مردم و جامعه خود با تشریح اهداف و وظایف کانون اصلاح و تربیت و اداره زندانها و تاکید بر لزوم حضور روانشناس و مشاور در مرکز اصلاح و تربیت، خواستار انعقاد تفاهم نامه ای بین بهزیستی شهرستان بوشهر و کانون از طریق همکاری بین بخشی و کمک گرفتن از مشاوران و روانشناسان با تجربه و کاردان سازمان بهزیستی در جهت پیگیری امور مربوط به نوجوانان مقیم در کانون و ارتباط با خانواده های آنان شد.

وی تاکید کرد: با فراهم نمودن بستری مناسب در خانواده جهت پذیرش افراد بعد از ترخیص از کانون، آنها به زندگی عادی و جامعه ای سالم برگردند.

حیدری افزود: اجرای دقیق برنامه های اصلاحی وتر بیتی درکانون اصلاح وتربیت با همکاری وتعامل بیشتر نهادهای حمایتی و آموزشی استان به شکل مطلوب تری تحقق پیدا می کند، که انتظار داریم این همکاری وتعامل و هم اندیشی ها بیش از پیش شتاب بیشتری داشته باشد.

گفتنی است دراین نشست حجت الاسلام جفره ای مسول فرهنگی کانون اصلاح وتربیت و کارشناسان بهزیستی شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha