سرکشی مقامات قضایی از خانواده‌های زندانیان نیازمند در یاسوج

مدیر کل زندانهای استان به همراه معاونین دادگستری کل استان و دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان از خانواده های نیازمند در یاسوج بازدید و بسته های معیشتی و نقدی و لوازم منزل به آنان اهداء نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، در راستای سرکشی های مستمر و مداوم مسؤلین استانی ، مدیر کل زندان ها با همراهی فاتحی معاون قضایی رئیس کل و جعفری معاون اجرای احکام دادستان مرکز استان از سه خانواده نیازمند در یاسوج سرکشی نموده و ضمن دلجویی، وضعیت زندگی و قضایی آنان را بررسی نموده و بسته های معیشتی به آنان اعطاء و نسبت به تهیه برخی از اقلام ضروری منزل اقدام نمودند.

منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد گفت: به منظور تحقق کمک و مساعدت مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان، مستمراٌ از طریق انجمن حمایت زندانیان و همراهی مسؤلین استانی بالاخص مراجع قضایی و نهادهای حمایتی از خانواده های نیازمند زندانیان سرکشی بعمل آمده و مشکلاتشان بررسی و تا حد امکان نسبت به مرتفع نمودن مطالبات مالی آنان اقدام می شود.

لازم به ذکر آنکه در بازدید های شب گذشته علاوه بر اینکه درخواستهای قضایی این خانواده های با دستور مقامات قضایی مورد بررسی و پیگیری قرار خواهند گرفت؛ به دستور مدیر کل زندان ها برای فرزندان آنان لباس مناسب، کمکهای نقدی، یخچال، تلویزیون و گوشی همراه مهیا خواهد شد.

انتهای خبر/

سرکشی مقامات قضایی از خانواده های زندانیان نیازمند در یاسوج

سرکشی مقامات قضایی از خانواده های زندانیان نیازمند در یاسوج

سرکشی مقامات قضایی از خانواده های زندانیان نیازمند در یاسوج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha