بازدید معاون سازمان زندان‌ها از مراکز اصلاحی و تربیتی استان لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد، ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور دکتر ابراهیمی با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشت.

سفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور به استان لرستان
وی سپس در منزل دو خانواده‌ شهید همکار زندان‌های استان لرستان حضور یافت و پس از ادای احترام به خانواده این دو شهید گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است و همین فرهنگ ایثار و شهادت است که ملت ما را محکم و استوار پای آرمان‌های امام راحل نگه داشته است.

سفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور به استان لرستان

دکتر ابراهیمی همچنین پس از حضور در کانون اصلاح و تربیت لرستان، از بخش های مختلف کانون بازدید کرد و سپس با مددجویان نیز دیدار چهره به چهره و گفتگویی صمیمی داشت.

سفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور به استان لرستان

بازدید از پروژه دیوار حصار اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد بخش دیگری از برنامه های معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌های کشور بود.
گفتنی‌ست دکتر ابراهیمی به منظور شرکت در گردهمایی معاونین اداری و مالی ادارات کل زندان‌های کشور به استان لرستان سفر کرده است.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha