برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان زندان های استان هرمزگان

سومین المپیاد ورزشی کارکنان زندان های هرمزگان با حضور 115 ورزشکار به میزبانی زندان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های هرمزگان، المپیاد ورزشی کارکنان زندان های هرمزگان در 6 رشته ورزشی شامل فوتسال، تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، طناب کشی و دو صد متر برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با شرکت کارکنان 10 مرکز از موسسات کیفری استان برگزار شد مدیرکل زندان های استان در آئین اختتامیه مسابقات با اشاره به نقش ورزش در ارتقاء سلامت جسمی و روانی کارکنان بر استمرار و توسعه بیش از پیش ورزش کلیه گروه های هدف به ویژه کارکنان تاکید کرد.

شایان ذکر است در المپیاد مذکور تیم فوتسال زندان بندرعباس موفق به کسب عنوان قهرمانی و تیم زندان حاجی آباد نایب قهرمان شد، قهرمانی و نایب قهرمانی رشته طناب کشی به ترتیب به زندان های رودان و میناب رسید و در رشته فوتبال دستی تیم دو نفره بازداشتگاه قشم موفق به کسب مقام برتر شد و کانون اصلاح و تربیت به مقام دوم رسید.

در ورزش های انفرادی نیز در رشته دارت زندان میناب حائز مقام اول و کانون اصلاح و تربیت دوم شد، مقام اول رشته تنیس روی میز به زندان بندرعباس رسید و ستاد اداره کل دوم شد، در رشته دو میدانی هم زندان بندرعباس موفق به کسب عنوان قهرمانی و ستاد اداره کل نایب قهرمان شد.

در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات با اهداء لوح قهرمانی و جوایز نقدی از برگزیدگان تجلیل شد.

برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان زندان های استان هرمزگانبرگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان زندان های استان هرمزگانبرگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان زندان های استان هرمزگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha