بازدید مدیرکل زندانهای خراسان رضوی از پروژه بهسازی زندان نیشابور

مدیر کل زندانهای خراسان رضوی در حاشیه سفر یکروزه به نیشابور ضمن دیدار با پرسنل از پروژه بهسازی زندان این شهرستان نیز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی سید مجتبی حسینی مدیر کل زندانهای استان در جریان سفر یکروزه به شهرستان نیشابور و پس از همراهی با رئیس کل دادگستری استان در بازدیدهای میدانی ، از طرحهای عمرانی در حال اجرای زندان نیشابور که با هدف توسعه فضای اشتغال و آموزشی مصوب شده است بازدید کرد و در خصوص اجرای بهینه طرح و تسریع در فرآیند اجرا اتخاذ تدبیر کرد.

بازدید مدیر کل زندانهای خراسان رضوی از پروژه بهسازی زندان نیشابور

بازدید مدیر کل زندانهای خراسان رضوی از پروژه بهسازی زندان نیشابورحسینی در پایان این سفر در نشستی با کارکنان زندان شهرستان نیشابور ضمن قدردانی از خدمات همکاران ، به ارائه گزارشی جامع از خدمات حوزه پرسنلی پرداخت.

بازدید مدیر کل زندانهای خراسان رضوی از پروژه بهسازی زندان نیشابور

در این نشست صمیمی کارکنان زندان نیشابور علاوه بر طرح درخواستهای شخصی ، دیدگاه های خود در خصوص چالشهای پیش روی اجرای ماموریت های سازمانی را نیز در برخی حوزه ها بیان کردند که برخی موراد مطرح شده ، توسط مدیر کل زندانهای استان به صورت مشورتی فی المجلس پاسخ داده شد و برخی موارد نیز جهت اتخاذ تصمیم و نظر نهایی موکول به بررسی های بیشتر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha