تجلیل از مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای زندان‌های زنجان

مدیر کل زندان‌های زنجان طی مراسمی از مدیر کل روسای مراکز و مربیان فنی حرفه‌ای شاغل در زندان‌های زنجان تجلیل بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در اولین جلسه هماهنگی نحوه برگزاری مسابقات مهارت زندانیان و خانواده زندانیان که در سالن جلسات آموزش فنی حرفه‌ای استان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدا.. الحسین (ع) گفت: کار در زندان به خصوص موضوع آموزش انسان‌های به خطا رفته دشواری‌های خاص خود را دارد که بحمدا..موضوع مهارت آموزی با تلاش‌های مجموعه فنی حرفه‌ای استان به شکل مطلوبی در داخل زندان‌ها در جریان است.
بنیادی در این جلسه برگزاری مسابقات مهارت زندانیان و خانواده‌های آنان را فرصتی بسیار مناسب برای ترغیب و تشویق این اقشار قلمداد و اظهار کرد: ایجاد کوچک‌ترین انگیزه در قشر زندانیان و خانواده‌های آنان که از نبود سرپرست خانواده رنج می‌برند قطعاً ثمرات بسیار ارزشمندی در پی داشته و می‌تواند در جلوگیری از بازگشت مجدد این افراد به زندان موثر باشد.
در این جلسه انصاری مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان نیز از تعامل سازنده اداره کل زندان‌ها در برگزاری دوره‌های مهارتی در داخل زندان‌ها قدردانی و آمادگی کامل این اداره کل را در برگزاری سومین دوره مهارت زندانیان و اولین دوره مهارت خانواده زندانیان اعلام و بر توسعه کمی و کیفی دوره‌های آموزشی در داخل زندان‌ها تاکید کرد.

تجلیل از مربیان آموزش فنی حرفه‌ای زندان‌های زنجان
در پایان این جلسه مدیر کل زندان‌های زنجان با لوح تقدیر و هدایای نقدی از یک سال تلاش صادقانه مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای، روسای مراکز و به ویژه مربیان آموزش فنی حرفه‌ای شاغل در زندان‌های استان قدردانی کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha