مدیریت صرفه‌جویی در هزینه‌ها را الگوی کاری خود قرار دهیم

کارگاه آموزشی شیوه نامه فرایند های مالی با حضور معاون اداری و مالی و کارکنان حسابداری زندان های تابعه در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد، داریوش مکی پور معاون اداری و مالی زندانهای استان دراین جلسه ضمن شرحی از قوانین و مقررات شیوه نامه های مالی اظهار داشت: هر چند دستگاه ما هزینه های زیادی را متحمل می شود و ناگزیر به هزینه کرد هستیم ولی با مدیریت صحیح و اصولی و برنامه ریزی مدون می توانیم در هزینه های جاری صرفه جویی کنیم.

وی تصریح کرد: همه با همفکری و دلسوزی مشفقانه در راستای کاهش هزینه ها درزندان های استان مدیریت کاربردی و اصولی داشته باشیم.

مکی پوردر ادامه خاطر نشان کرد: حسابداران و کارکنان بخش مالی ما در اعداد خلاصه نمی شوند بلکه به عنوان یک فن مهم در هزینه های دستگاه نقش کلیدی دارند لذا جا دارد در برقراری انضباط مالی و صرفه جویی اعتبارات تخصیصی با دقت نظر بالا عمل کنیم تا خدای ناکرده دچار مشکل مالی نشویم.

شایان ذکر آنکه شیوه نامه فرایندهای مالی با سربرگها و برنامه های مدون تشریح و اعضاء نیز به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

انتهای خبر/

مدیریت صرفه جویی در هزینه ها را الگوی کاری خود قرار دهیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha