بخشش محکوم‌به‌قصاص پس از ۲۳ سال به یُمن حضرت سید الشهدا(ع)

با پیگیری معاون دادستان و قاضی ناظر بر امور زندان، شورای حل اختلاف و مددکاری زندان مرکزی کرمانشاه در دهه اول محرم با گذشت اولیاء دم، زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳سال آزاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، در پی یک منازعه میان چند خانواده از اهالی روستایی از توابع استان کرمانشاه در سال ۱۳۸۰ منجر به قتل ۳ نفر از اعضای خانواده می شود که یکی از این محکومین دستگیر و راهی زندان می گردد.

پس از گذشت ۲۳ سال و با پیگیری های مستمر معاون دادستان و قاضی ناظر بر امور زندان، شورای حل اختلاف و مددکاری زندان مرکزی کرمانشاه، همچنین بزرگان و ریش سفیدان و دعوت از اولیاء دم، در دفتر شورای حل اختلاف زندان مرکزی حضور یافتند.

در این جلسه پس گفتگو با اولیاء دم و به حرمت سید و سالار شهیدان در طلیعه ماه محرم با توافق صورت گرفته و اعلام رضایت، این زندانی از قصاص رهایی یافت.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مدیر زندان مرکزی ضمن قدردانی از گذشت کریمانه اولیاء دم، این اقدام در ایام ماه محرم را ضمن اجر اُخروی و خشنودی خداوند موجب بازگشت مجدد زندگی یک خانواده دانست که کار بزرگ و سخاوتمندانه‌ای می باشد.

آزادی از قصاص پس از ۲۳سال به لطف اباعبدالله الحسین (ع)

آزادی از قصاص پس از ۲۳سال به لطف اباعبدالله الحسین (ع)

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha