دیدار مدیرعامل ستاد دیه کشور با رئیس کل دادگستری زنجان

علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور با سفر به استان زنجان ضمن بررسی وضعیت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، با رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان‌ها دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار که در محل دادگستری استان زنجان صورت گرفت، مدیرعامل ستاد دیه کشور از تلاش بی‌نظیر مسئولین قضایی و مدیر کل زندان‌ها و مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه در جذب مشارکت‌های مردمی قدردانی و گفت :برنامه‌ریزی صورت گرفته برای افزایش کمک‌های مردمی در کشور برای امسال ۱۵ درصد بوده که بحمدا.. استان زنجان با رشد ۴۰ درصدی عملکرد بسیار مطلوبی در این زمینه داشته است.

دیدار مدیرعامل ستاد دیه کشور با رئیس کل دادگستری زنجان


شمس افزود: مهمترین ویژگی کمک‌های مردمی در استان زنجان بهره‌مندی ستاد دیه استان از کمک‌ها و مشارکت‌های بسیار ارزشمند مردمی به عنوان یک پشتوانه پایدار و همیشگی است که عملکرد این استان در این زمینه مثال زدنی است.


علی شمس در ادامه اظهار کرد: مساعدت دستگاه قضایی در استان موجب گردیده تاستاد دیه استان در چهار ماهه نخست سال تعهدات سالیانه خود را به انجام برساندکه امیدواریم این همکاری‌ها در حوزه قبولی اعسار بیش از پیش مدنظر مسئولین قضایی قرار گیرد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از حضور مدیرعامل ستاددیه کشور در استان بیان کرد: نامیدن زنجان به عنوان بهشت خیرین به حق شایسته مردمان خیر و نیکوکار این استان بوده و اقدام ارزشمند در افزایش ۴۰ درصدی کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد حاصل همت خیرین نیک اندیش و همکاری مطلوب بین مسئولین قضایی و اجرایی است.
فرجی برحق تاکید کرد: مهم‌ترین هدف دستگاه قضایی است دستیابی به برنامه‌های قوه قضاییه بوده و در خصوص افزایش قبولی اعسار نیز مساعدت‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.


همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان نیز گزارشی از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌های استان به ویژه اقدامات صورت گرفته در ایام محرم در مراکز اصلاحی و تربیتی را ارائه نمود.


در پایان این دیدار مدیرعامل ستاد دیه کشور با لوح تقدیر از تلاش‌های ارزنده رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع آوری کمک‌های مردمی و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تحلیل بعمل آورد .

دیدار مدیرعامل ستاد دیه کشور با رئیس کل دادگستری زنجان
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha