بازدیدهای مدیرکل زندان‌های فارس از زندان‌های فسا، فیروزآباد، قیر و کارزین و اردوگاه کاردرمانی استان

مدیر کل زندان‌های فارس در استمرار بازدید های دوره ای خود از زندان‌ها و مراکز تامینی و تربیتی تابعه استان در برنامه‌های جداگانه‌ای از زندان‌های فسا ، فیروزآباد، قیروکارزین و اردوگاه کاردرمانی فارس بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، اسحاق ابراهیمی در استمرار بازدیدهای سرزده و نوبه ای خود از موسسات کیفری تابعه استان، با همراهی مهندس خرمایی رئیس اداره فنی و عمرانی اداره کل ضمن حضور در زندان شهرستان فسا از پروژه‌های عمرانی جاری در این موسسه کیفری بازدید نمود و تمهیدات لازم را برای شتاب بخشی به روند اجرای ین پروژه‌ها به رئیس زندان و مسئولین مربوطه ابلاغ کرد.بازدیدهای مدیر کل زندان‌های فارس از زندان‌های فسا، فیروزآباد، قیر و کارزین و اردوگاه کاردرمانی استان

مدیر کل زندان‌های فارس همچنین با حضور در محل پروژه زندان جدید فیروزآباد از روند اجرای این مجموعه بازدید و با توضیحات پیمانکاران در جریان آخرین اقدامات معمول در خصوص احداث ابنیه وفق قرارداد های منعقده قرار گرفت و نحوه عمل پیمانکاران به تکالیف خود را مورد بررسی قرار داد.

این مقام ارشد زندان‌های فارس همچنین در ادامه بازدیدهای خودت از زندان‌های تابع در روزهای گذشته از هفته جاری،در مجتمع کاردرمانی استان هم حضور یافت و به همراهی محمدی مدیر زندان ضمن بازدید از اندرزگاه‌ها از پروژه بازسازی جامع اندرزگاه شماره یک اردوگاه هم بازدید نمود. در این بازدید که با همراهی مهندس خرمایی رئیس اداره فنی و عمرانی اداره کل زندان‌های فارس همراه بود، وی جهت شتاب بخشی به روند تکمیل این پروژه دستورات لازم را ابلاغ کرد. بازدیدهای مدیر کل زندان‌های فارس از زندان‌های فسا، فیروزآباد، قیر و کارزین و اردوگاه کاردرمانی استان

اسحاق ابراهیمی همچنین با همراهی فریدونی مسئول حوزه مدیریت اداره کل زندان‌های فارس در بازداشتگاه قیروکارزین نیز حضور یافت و ضمن سرکشی در اندرزگاه‌ها با تمامی زندانیان در محل خوابگاه ها به صورت چهره به چهره دیدار نمود. وی با تقدیر از حسینی سرشت رئیس این بازداشتگاه به زندانیان توصیه کرد از برنامه‌های ویژه محرم برای تهذیب نفس و پالایش روح استفاده حداکثری داشته باشند.

انتهای خبر/.

بازدیدهای مدیر کل زندان‌های فارس از زندان‌های فسا، فیروزآباد، قیر و کارزین و اردوگاه کاردرمانی استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha