بهره‌برداری از خط جدید لوله انتقال آب آشامیدنی به ندامتگاه قزلحصار

صبح امروز (جمعه) با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل زندان‌های استان تهران، خط جدید انتقال آب آشامیدنی ندامتگاه قزلحصار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، همزمان با فصل گرما و بحران کم آبی در سطح کشور، خط لوله جدید انتقال آب شرب برای مجتمع ندامتگاهی قزلحصار در کمتر از 24 ساعت به بهره‌برداری رسید.

خط جدید لوله انتقال آب آشامیدنی در یک حرکت جهادی، با همت اداره فنی مهندسی اداره کل و کارشناسان عمرانی و تاسیساتی ندامتگاه قزلحصار به 15 لیتر در ثانیه افزایش یافته است.

نمایندگان فنی مهندسی اداره کل زندان‌های استان تهران مستقر در ندامتگاه قزلحصار با استفاده از ظرفیت داخلی با حفاری و لوله کشی بیش از ۱۰۰۰ متر، ۴ اینچ آب به شبکه اصلی این مرکز متصل کرده‌اند.

مدیریت مصرف آب با توجه بحران سطح کشوری و تامین تیم انسانی برای جلوگیری از هدر رفت آب، از موارد مورد تاکید مدیرکل زندان‌های استان تهران در این رویداد حیاتی به مدیر و مسئولین ندامتگاه قزلحصار بوده است.

گفتنی است مدیرکل زندان‌های استان تهران از حرکت جهادی و انسان‌دوستانه تیم مدیریتی، مهندسی، تاسیساتی و خدماتی برای انجام این پروژه عظیم در ندامتگاه قزلحصار تقدیر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha