نماینده مجلس خبرگان رهبری مهمان موکب عزاداران زندان ارومیه

آیت الله بیاتی نماینده مردم استان آذربایجان غربی در پنجمین شب ماه محرم مهمان مجلس عزای موکب مددجویان زندان ارومیه در مجتمع شهید سید اسدالله لاجوردی ندامتگاه مرکزی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، مجلس روضه و عزاداری زیر خیمه موکب مددجویان زندان ارومیه با حضور نماینده مردم استان در خبرگان رهبری به دعوت مدیرکل زندانها و با حضور مسئولین و مددجویان در فضای معنوی ارداتمندان ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

در این مراسم آیت الله محمد حسین بیاتی نماینده مردم آذربایجان غربی در خبرگان رهبری به صحنه های از ایثار در عاشورای حسینی (ع) اشاره کرد و گفت ترویج معارف دین بخصوص احیاء واجبات در عصرتحریف حقایق اسلامی و ظلم از اهم رسالت قیام خونین امام حسین (ع) بود .وی فرصت تدبر در معارف قرآنی و تامل در چگونگی تهذیب نفس با کمک آموزه های دینی و سیره ائمه اطهار (ع)در دوران تحمل حبس کارکرد مهم و ماموریت مربیان عرصه زندانبانی اسلامی عنوان کرد .
بعد از سخنرانی و مجلس روضه خوانی و مراثی سرایی ، طی مراسمی مددجویان به یادبود و یادگار دستمال روضه امام حسین (ع) اثر صنایع دستی زندانیان فعال در هیات محبان اهل بیت (ع) زندان ارومیه را برای دعای خیر در حق همه زندانیان نیازمند به نماینده خبرگان رهبری اهدا نمودند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha