تقدیر رئیس‌کل دادگستری زنجان از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌های استان

رئیس دیوان عالی کشور در جلسه شورای قضایی زنجان گفت:مسئولیت دستگاه قضایی حمایت از دولت جدید است و این کار را وظیفه خود می‌دانیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در جلسه شورای قضایی زنجان با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدلله الحسین (ع) و تاسوعای حسینی گفت:از اینکه توفیق حضور در پایتخت شور و شعور حسینی در یوم العباس پیدا کرده‌ام خداوند را شکرگزارم.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری زنجان و همکاران دستگاه قضایی افزود: ما در دستگاه قضایی با برخی دغدغه‌ها مواجه هستیم که مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان عالی قضایی درهفته قوه قضاییه نیز به آن اشاره داشتند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان گفت:شهید رئیسی از خانواده دستگاه قضا و تربیت یافته قوه قضاییه است و در ۳ سال دوره ریاست جمهوری ولایت مداری، تلاش و پشتکار و ارتباط با مردم از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

وی با اشاره به دیدار با رئیس جمهور منتخب گفت: در این دیداربنده تاکید کردم، مسئولیت دستگاه قضایی حمایت از دولت جدید است و این کار را وظیفه خود می‌دانیم و مسئولان قضایی در استان‌ها نیز در ادامه با دولت جدید همکاری و تعامل داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه مبارزه با فساد بایستی از الویت‌های دولت جدید باشد گفت: اجرای این امر با کمک دستگاه قضایی محقق خواهد شد و امروز وحدت بین قوای سه گانه برای رفع مشکلات یک امر ضروری است.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان با عرض خیر مقدم به رئیس دیوان عالی کشور و تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان که همه ساله در یوم العباس با خیل عظیم عاشقان و ارادت‌مندان به قمر منیر بنی هاشم (ع) در زنجان برگزار می‌شود و امروز هم شاهد این حرکت عظیم خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد:به همت و تلاش مدیریت و کارکنان زندان‌های زنجان برنامه های اصلاحی و تربیتی بسیار مطلوبی در زندان‌های استان در حال اجراست که این برنامه ها در راستای بازگشت آبرومندانه زندانیان به جامعه صورت می‌گیرد و شایسته تقدیر است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha