آزادی 9 زندانی خراسان جنوبی در پویش «به عشق حسین می‌بخشم»

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: در پویش «به عشق حسین می‌بخشم» 9 زندانی جرائم غیرعمد استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، پای حسین که در میان باشد برخی ها چون چاووشی ها راه حر را در پیش می گیرند تا به خمیه گاه آزادگان بپیودند. برخی حنجره طلایی ها رجز آزادی می خوانند و نغمه رهایی سر می دهند آن هم برای آن هایی که در بند اند. آن ها که از «ظهر عطش» می خوانند بند از پای دربندها می گشایند تا آن ها نیز به جمع عزاداران حسینی آن هم با خانواده بپیودند. محسن چاووشی بر سن آزادی رفت و کنسرت رهایی اجرا کرد و با ترانه گلریزانش زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی را فراهم آورد.آن طور که غلام رضا حسین پور، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: محسن چاووشی خواننده ایرانی در قالب پویش «به عشق حسین می بخشم» 255 میلیون تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی کمک کرد.

وی ادامه داد: با این کمک و دیگر کمک ها و آورده زندانیان زمینه آزادی 9 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی بدهی این 9 زندانی را 20 میلیاردو 400 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: از این میزان بدهی 255 میلیون تومان را محسن چاووشی خواننده مطرح کشور، 67 میلیون و 800 هزار تومان را ستاد دیه خراسان جنوبی و 293 میلیون تومان را ستاد دیه کشور و بقیه هم رضایت شاکی پرداخت کرد.به گفته حسین پور از ابتدای امسال 37 زندانی جرائم غیر عمد آزاد خراسان جنوبی آزاد شدند که از این تعداد 33 نفر مرد و 4 نفر خانم هستند.

وی کل بدهی زندانیان آزاد شده استان را 60 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای آزادی این زندانیان 12 میلیارد و 300 میلیون تومان از شکات رضایت گرفته شد و بقیه با کمک ستاد دیه کشور، استان و پرداخت تسهیلات تامین شد.مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان این که هم اکنون 52 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان دوران محکومیت خود را سپری می کنند افزود: از این تعداد 22 نفر بدهی مالی، 28 نفر مهریه و یک نفر دیه است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha