نماینده مجلس شورای اسلامی در عزاداری حسینی(ع) زندان مرکزی کرمان حضور یافت

همزمان با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، ضمن حضور در مراسم عزاداری زندان مرکزی کرمان، با مسئولین زندان در خصوص مسائل این زندان، گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کافی‌زاده مدیرعامل باشگاه ورزشی مس و دادبخش مشاور مدیرعامل مس به همراه پرناک مدیر زندان مرکزی کرمان، پس از شرکت در مراسم عزای حسینی، طی نشستی با مسئولین زندان مرکزی کرمان، گفت‌وگو کرد.

شهباز حسن‌پور در این نشست ضمن تأکید بر ظرفیت‌های هلدینگ مس در بحث ورزش زندانیان، از مدیرعامل مس درخواست کرد تا در این زمینه از پتانسیل این شرکت در زندان استفاده شود.

حسن‌پور با اشاره به اهمیت اشتغال زندانیان، از تعامل شرکت مس با اشتغال زندانیان آزاد شده در این شرکت خبر داد و افزود: استفاده از این نیروی کار زمینه‌ای ایجاد می‌کند تا شاهد بازگشت مجدد زندانیان به زندان نباشیم.

درمان رایگان زندانیان بیمار نیازمند از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

نماینده مردم کرمان و راور در زندان مرکزی کرمان حضور یافت

محمدرضا پرناک مدیر زندان مرکزی کرمان، ضمن تقدیر از حضور نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت مس در زندان، گفت: نگاه نماینده ما در مجلس در جهت کاهش جمعیت کیفری قابل تحسین است. پرناک، رویکرد و نگرش شهباز حسن‌پور به زندان، زندانیان و کارکنان زندان را قابل تقدیر، دانست.

انتهای خبر/

نماینده مردم کرمان و راور در زندان مرکزی کرمان حضور یافت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha