بازی فوتبال پیشکسوتان ایران زمینه‌ساز آزادی ۴ زندانی نیازمند شد

به همت مرکز نیکوکاری اصناف، اداره کل زندان‌های البرز و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان به منظور کمک به آزادی ۴ زندانی، مسابقه‌ی فوتبالی بین تیم های پیشکسوتان تیم ملی و شهدای رزکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، فتحی مدیر کل زندان های استان البرز با اعلام این خبر گفت: به همت مددکاران زندان در سال گذشته ۱۷مورد رضایت قصاص داشتیم در سه ماهه اول امسال تا کنون ۳ مورد رضایت قطعی و انشاالله با همت اخیر مردم در این کار بزرگ فرهنگی معنوی زمینه اخذ رضایت چهار نفر دیگر فراهم خواهد شد.

فتحی افزود: این محکومین توانایی پرداخت مبلغ دیه را نداشتند به همین منظور با کمک خیرین و پیشکسوتان فوتبال کشور در حاشیه مراسم این مسابقه فوتبال مراسم گلریزان برگزار شد تا این مبلغ توسط خیرین جمع آوری شود.

مدیر کل زندان‌های استان البرز اظهار داشت: در این گلریزان ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین جمع آوری شد که به لطف خدا و احسان خیرین زمینه آزادی این ۴ زندانی فراهم شده است.

گفتنی است این مسابقه با حضور مددی دادستان، رمضانی فرماندار کرج، فتحی مدیر کل زندانهای استان البرز، بیرامخانی معاون دادستان، روسای ادارات و دستگاهای اجرایی، معتمدین و خیران و مدیریت مراکز نیکوکاری در ورزشگاه انقلاب با حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال از جمله علی پروین، فرهاد کاظمی، محمد خاکپور و دیگر بازیکنان تیم ملی سابق برگزار شد.

برای دیدن عکس های بیشتر کلیک کنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha