هزینه ترحیم مادر موجب آزادی دو زندانی بدهکار شد

فرزند ارشد خانواده، هزینه ترحیم  مادرش را که روز تاسوعا از دنیا رفته بود برای آزادی دو نفر زندانی نیازمند بدهکار اختصاص داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، پسر خانواده ای که فرزند ارشد و کارمند بیمه است، با واریز هفتاد میلیون تومان به حساب این مرکز زمینه آزادی دو نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کرد.
مادر این خانواده روز تاسوعا و در شب شهادت امام حسین(ع) از دنیا رفته بود و این نیکوکار هدف از واریز هزینه مراسم ترحیم به حساب ستاد دیه را پیروی از سیره حسینی و برآورده کردن آرزوی مادرش در آزادی زندانیان بدهکار اعلام نمود.
بنا به این خبر زندانی حسن علی مستاجر، کارگر چاپخانه و پدر دو فرزند بود که ضمانت بدهی دوستش را بر عهده گرفته بود، زندانی دوم مهدی نیز مجرد بوده، پدرش فوت کرده، جهت امرار معاش مادر و خواهران کوچکتر از خود، با پراید دوستش مسافرکشی می کرده که طی تصادف با خودروی مدل بالا و عدم پوشش کامل بیمه راهی زندان شده بود.
همچنین بخشی از بدهی این دو زندانی توسط نیکوکاران دیگر تامین شده و هر کدام نیاز به 35 میلیون تومان کمک داشتند تا رضایت شکات اخذ و زمینه آزادی آنان فراهم شود و با واریز هفتاد میلیون تومان هر دو تا پایان هفته نزد خانواده های چشم انتظار خود بازخواهند گشت.
شایان ذکر است: بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.
همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha