کمک ۱۵۰ میلیون تومانی محسن چاوشی به ستاد دیه استان کردستان

محسن چاوشی خواننده محبوب کشورمان مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان کردستان اهداء کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان با اعلام این خبر گفت ؛ با کمک ۱۵۰ میلیونی خیرین جمعیت حیدر، زمینه آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد استان کردستان و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

این هنرمند مطرح و پرطرفدار که سابقه کمک به آزادی بسیاری از محکومین مالی جرائم غیر عمد کشور را در پرونده خود دارد ، شنبه با فراخوان کمک به آزادی ده محکوم مالی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در صفحه اجتماعی خود را اعلام نمود و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی این مبلغ توسط طرفداران و دوستداران این چهره هنری تحت عنوان جمعیت حیدر جمع آوری گردید .

خسروی در خصوص این اقدام خداپسندانه توسط این هنرمند محبوب اظهار کرد : هنرمند واقعی کسی است که به افکار و صداهای درونی خود گوش می کند آن را با چاشنی خلاقیت و نوآوری ترکیب کرد و آن ها را از طریق یک مهارت مانند موسیقی به تصویر کشیده و در کنار آن از شهرت و محبوبیت خود در راستای کمک به مردم و هم نوع استفاده می‌کند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha