برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی استانی زندان‌های استان کردستان

جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی استانی زندان‌های استان کردستان با حضور مدیرکل زندانها ، معاونین و کارشناسان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در نشست شورای مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان ، سربازان و مددجویان زندانهای استان کردستان ، هماهنگی لازم در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات انجام شد.

مجتبی محمدی ، مدیرکل زندانهای استان در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی در زندانهای استان ، بهره مندی از مفاهیم قرآنی را در راستای اصلاح و تربیت مددجویان ضروری دانست.

وی افزود : قرآن و عترت دو امانت و میراث گران‌بهاء رسول اکرم (ص) است و پیوند میان این دو ، پیوند میان نور و بینایی است.

محمدی با اشاره به اینکه تمام ریشه‌های اعتقادی ، باورها و هستی ما از قرآن است اظهار داشت : باید تمام تلاش خود را بکار گیریم که پیوند قرآن با عترت حفظ شود. با برنامه ریزی دقیق و مدیریت همه جانبه کارها را پیش ببریم تا به یاری خداوند متعال بتوانیم با بالاترین کیفیت و در شأن قرآن مسابقات پیش رو را برگزار کنیم.

حسن صادقی ، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای استان نیز با اشاره به برنامه ریزی در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات در سطح استانی به تفکیک کارکنان ، سربازان و مددجویان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین و همدلی نیروهای فرهنگی ، مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار گردد و برترین ها در رشته های مختلف به مسابقات کشوری معرفی شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha