برگزاری دوره آموزشی «راهکارهای مقابله با فرسودگی شغلی» در اداره‌کل زندان‌های کردستان

نشست آموزشی راهکارهای مقابله با فرسودگی شغلی و روزمرگی ویِژه کارکنان ستادی اداره کل و مجموعه زندانهای استان کردستان به صورت حضوری برای مرکز استان و وبینار برای زندانهای تابعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، دوره آموزشی دو روزه راهکارهای مقابله با فرسودگی شغلی و روزمرگی و دوره آموزشی خودمراقبتی در تاب آوری و نقش آن در ارتباط با مراجعان و کاهش فرسودگی شغلی، با حضور کارکنان ستادی اداره کل و روسا و کارکنان زندانهای تابعه استان به صورت وبینار در سالن کنفرانس اداره کل زندانهای استان برگزار گردید.

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان در ابتدای این دوره آموزشی ضمن اشاره به جایگاه شغلی کارکنان مجموعه زندانهای استان و رسالت اصلاح و تربیت به عنوان یکی از اهداف مجموعه زندانها که از ویژگی های انبیاء بوده است، بر اهمیت جلوگیری از فرسودگی شغلی و روزمرگی کارکنان مجموعه زندانها تاکید کرد و تاب آوری و خودباوری را راز موفقیت در فعالیت های کارکنان دانست.

در ادامه دوره دکتر صلواتی مدرس دوره آموزشی و از اساتید حوزه مدیریت به بیان دیدگاه های خود در زمینه فرسودگی شغلی و راهکارهای برون رفت از روزمرگی اشاره کرد و کسب مهارت های مختلف در طول دوران فعالیت را از نکات حائز اهمیت در مقابله با فرسودگی شغلی دانست .

در این دوره آموزشی که با حضور کارکنان مجموعه زندانهای استان به مدت دو روز برگزار می گردد راهکارهای نظری و عملی مقابله با فرسودگی شغلی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha