مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز در کانون اصلاح و تربیت استان کردستان

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز با حضور حجت‌الاسلام طاها توکلی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس ، سرورست زندانهای استان و سایر مسئولین در کانون اصلاح و تربیت استان کردستان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در این مراسم حجت الاسلام توکلی ضمن بازدید از نمایشگاه تصاویر گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در کارگاه سبک زندگی اسلامی با موضوع تحکیم خانواده ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ویژه بند نسوان سنندج به ایراد سخنرانی پرداخت .

وی گفت : یکی از مقدسات و ارزشهای که مورد حمله شیطان قرار گرفته شده است خانواده و بنیاد خانواده است چون محل تربیت و رشد است. انسان وقتی یک گره مالی و یا معنوی در زندگیش ایجاد شد، باید رفتار خود با پدر و مادرش را مورد بازبینی قرار بدهد تا متوجه شود که نسبت به آنها کم کاری نکرده باشد.

توکلی در ادامه ضمن تقدیر از عوامل کانون اصلاح و تربیت گفت : خوشحالیم که یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در اماکنی مانند زندان و کانون اصلاح و تربیت گرامی داشته می شود و امید است این راه ادامه داشته باشد و دیگر مجموعه ها نیز از این اقدام ارزشمند الگوبرداری کنند.

محمد خسروی ، سرپرست اداره کل زندانهای استان کردستان نیز گفت : ما همیشه در مجموعه زندانهای استان کردستان تلاش کرده ایم تا حافظ ارزش های جمهوری اسلامی ایران باشیم و در این راه به جلو حرکت خواهیم کرد. یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس این سرزمین برای ما ارزشمند بوده و در پاسداشت از این ارزش ذره ای دریغ نخواهیم کرد.

سپس حجت الاسلام طاها توکلی از اندرزگاه نسوان به ویژه کارگاه تولید لباس های بیمارستانی ، کارگاه قالیبافی و مهد کودک کانون اصلاح و تربیت بازدید بعمل آورد.

در حاشیه این بازدید و به مناسبت روز سرباز ، حجت الاسلام توکلی با حضور در آسایشگاه سربازان کانون اصلاح و تربیت سنندج از نزدیک با سربازان دیدار کرد.

خسروی مدیرکل زندانهای کردستان نیز ضمن تقدیر از زحمات سربازان ، آنها را نیروی ارزشمند زندان دانست و گفت قطعا بدون حضور سربازان انجام فعالیت های زندان مثمر ثمر نخواهد بود.

در پایان نیز با اهدا لوح و کارت هدیه از سربازان وظیفه تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha