زندان محل تغییر و برنامه ریزی برای آینده است

آیت الله محسن کازرونی نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در جمع زندانیان شهرستان بابل زندان را محل تغییر و برنامه ریزی برای آینده دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، آیت الله کازرونی نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور آرامش را گمشده امروز جامعه بشری عنوان کرد و گفت: زمانی که دید خود را نسبت محیط زندان تغییر دهیم احساس آرامش خواهیم کرد و برای این مهم لازم است فرصت را غنیمت شمرد و زندان را محل تغییر و برنامه ریزی برای آینده قرار دهیم.

استاد حوزه علمیه عقل را پیامبر درون خواند و گفت: خداوند متعال به همه انسانها عقل ارزانی داشته است؛ لذا انتظار می رود تا در همه شئون زندگی از این نعمت الهی به بهترین نحو بهره مند شویم.

آیت الله محسن کازرونی در ادامه صبر و بردباری را دیگر نعمت مهم الهی دانست و گفت : برخی عواقب سوء نتیجه نداشتن همین خصیصه مهم است؛

وی همچنین گفت: اتکاء به خداوند متعال شرط اصلی پیروزی بر مشکلات است و اگر به سلاح توکل بر خداوند مجهز باشیم حتی در زندان هم تحمل مشکلات برای ما راحت تر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش دیگری از سخنانش وظیفه ذاتی این کمیته را حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه دانست و تصریح کرد: متعاقب تفاهم نامه منعقده مابین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان زندانها ، تلاش بر این است تا مشکلات زندانیان و خانواده آنها را به نحو مطلوب مرتفع نماییم.

در این مراسم، حمیدرضا پوریانی، مدیر کل زندانهای مازندران، حجت الاسلام خالق معافی رئیس اداره فرهنگی اداره کل و مهدی شریعت رئیس اداره زندان شهرستان بابل نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha