اردوی فرهنگی، تربیتی و آموزشی خانواده‌های زندانیان گیلانی برگزار شد

مدیرکل زندان‌های گیلان از برگزاری اردوی ۲ روزه فرهنگی و آموزشی خانواده‌های زندانیان استان با هدف ایجاد انگیزه، نشاط و توانمندسازی این خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های گیلان، رضا محمدی اصل گفت: اردوی فرهنگی، تربیتی و آموزشی خانواده‌های زندانیان گیلانی به همت مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌ها و انجمن‌های ۱۳ گانه حمایت زندان‌های استان، به میزبانی زندان رودسر در اردوگاه شهید مطهری چابکسر به مدت ۲ روز برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری اردوهای تفریحی و تربیتی تلاش می‌شود تا بنیان تربیتی و اجتماعی خانواده زندانیان گیلان تقویت شده و گره‌های اجتماعی آن‌ها با مشاوره صحیح باز شود.

مدیر کل زندان‌های گیلان گفت: در این اردو، برنامه‌های مختلف ورزشی، کلاس‌های دینی توسط روحانیون، کلاس‌های توانمندسازی خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و کلاس‌های مختلف فرهنگی با حضور مددکاران و روانشناسان برای ایجاد نشاط در اعضای این خانواده‌های مددجو برگزار شد.

رضا محمدی اصل افزود: در اختتامیه این اردو، از فرزندان خانواده‌های زندانیان با اهدای لوازم تحریر و کارت هدیه در حضور مسئولان استانی و شهرستانی قدردانی شد.

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha