نشست رئیس سازمان زندان‌ها با قضات و کارکنان دادگستری گرمسار/ دکتر محمدی: بستر توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان در دستور کار تمامی زندان‌ها است

رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با قضات و کارکنان دادگستری شهرستان گرمسار، ضمن بررسی مسائل کاری و امور قضایی شهرستان، به درخواست‌ها و سوالات کارکنان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر محمدی در دیدار صمیمانه با کارکنان دادگستری گرمسار ضمن قدردانی از تلاش‌های مقامات قضایی در مسیر خدمت به مردم و تحقق اهداف و اولویت‌های دستگاه قضا، گفت: رتبه‌های برتر حوزه قضایی استان سمنان در سطح کشوری اعم از صدور احکام جایگزین حبس و توسعه اشتغال زندانیان و برنامه‌های حمایتی ویژه خانواده‌های مددجویان در سایه تلاش خالصانه شما محقق شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه حوزه قضایی کاهش آسیب و توسعه عدالت اجتماعی است، تصریح کرد: در راستای عمل به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، بسترسازی مناسب برای توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی در مراکز تامینی و تربیتی و بازسازگاری اجتماعی زندانیان با اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، در دستور کار تمامی موسسات کیفری قرار گرفته است.

دکتر محمدی با اشاره به اینکه مسولان قضایی شهرستان باید موضوعات مختلف مرتبط با مردم را رصد کنند، افزود: حوزه قضا در کنار دستگاه اجرایی می‌تواند مشکلات را کاهش دهد و روند حل موضوعات را تسریع بخشد.

رئیس سازمان زندانها در خصوص تنش آبی در استان گفت: موضوع تنش آبی شهرستان گرمسار به دلیل نیاز آبی در حوزه کشاورزی و صنعت مورد رصد قوه قضاییه است که جلسه ویژه‌ای با حضور معاون قوه قضاییه به صورت اختصاصی در استان همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه برگزار می‌شود.

در ادامه تعدادی از همکاران قضایی و اداری دادگستری گرمسار به نمایندگی سایر کارکنان مسایل و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha