دیدار مدیرکل زندان‌ها و استاندار خراسان رضوی

روشان مدیرکل زندانهای استان به منظور توسعه تعاملات برون سازمانی با نظری استاندار خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی، غلامرضا روشان در آغازین روزهای شروع خدمت در استان خراسان رضوی و در ادامه دیدارهای رسمی و تعاملی با مدیران ارشد اجرایی، با همراهی طلابکی معاون اداری مالی با دکتر نظری استاندار خراسان رضوی دیدار کرد.

روشان در این دیدار ابتدا گزارشی تفصیلی از اقدامات و خدمات جاری زندانبانی اسلامی در سطح زندانهای استان در حوزه های فرهنگی، تربیتی، حمایتی، درمانی، اشتغال و قضایی ارائه داد و به تبیین اهداف و اولویت های سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور پرداخت.

دیدار مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با استاندار خراسان رضوی

وی در ادامه به بیان وضعیت پروژه های عمرانی انتقال زندانهای استان به خارج شهر پرداخت و خواستار تأمین اعتبارات مورد نیاز و اجماع دستگاه های متولی جهت انتقال زندانها به خارج از بافت شهرها شد.

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در این دیدار به تشریح صعوبت شغل زندانبانی نیز پرداخت و خواستار توجه ویژه به نیازمندیهای رفاهی کارکنان زندانها بعنوان خادمان سنگر اصلاح و تربیت شد و از توجه و حمایت های مدیریت عالی اجرایی استان قدردانی کرد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز ضمن تشکر از خدمات و زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان زندانهای استان گفت: چالشها و مشکلات مطرح شده ، نیازمندیها و اولویت های زندانهای استان است که باید با تجمیع ظرفیتهای موجود نسبت به رفع آنها اتخاذ تدبیر شود.

شایان ذکر است با دستور استاندار خراسان رضوی مقرر شد جلسات تکمیلی جهت بررسی و تصمیم گیری در خصوص سرفصلهای مطرح شده ظرف یک هفته برگزار شود .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha